BALTYMAI (kitaip dar popūliariai vadinami PROTEINAS) 3 variantai

Rinkitės “Išrūgų izoliatą” pačia kokybiškiausią proteino formą. Jame visai nėra ar labai mažai riebalų, ir žymiai daugiau baltymų ir amino rūgščių nei paprastame proteine. (įsivaizduokime, kad proteiną prilygintume vištienai. Tuomet standartinis proteinas būtų šlaunelė, o izoliatas būtų krūtinėlė. Ar maždaug supratote skirtumą?). Arba baltyminius mišinius “Diet Whey”. Jie dažnai papildyti įvairiais liekninančiais ekstraktais, skaidūlomis ir vitaminais.

AMINO RŪGŠTYS 3 variantai

Sportuojančių Moterų tarpe labai popūliarus papildas. Rinkitės skanų iš kurio galite pasidaryti gėrimą ir gerti visos treniruotės metu. Taip, Jūsų treniruotė bus žymiai efektyvesnė, o rezultatų pasieksite žymiai greičiau. Taip pat užkirsite kelią raumenų praradimui. 

VITAMINAI, MINERALAI, PAPILDAI po 1 variantą. 

Jus sudomins žemiau išvardinti papildai, kurie dažnai yra rekomenduojami moterims arba nuo seno labai mėgstami moterų.

Krepšelis
  • Jūsų krepšelis tuščias