sporto-papildai-moterims-humanperformance.lt

BALTYMAI MOTERIMS (kitaip dar popūliariai vadinami PROTEINAS) 4 variantai

Rinkitės “Išrūgų izoliatą” pačia kokybiškiausią proteino formą. Jame visai nėra ar labai mažai riebalų, ir žymiai daugiau baltymų ir amino rūgščių nei paprastame proteine. (įsivaizduokime, kad proteiną prilygintume vištienai. Tuomet standartinis proteinas būtų šlaunelė, o izoliatas būtų krūtinėlė. Ar maždaug supratote skirtumą?). Arba baltyminius mišinius “Diet Whey”. Jie dažnai papildyti įvairiais liekninančiais ekstraktais, skaidūlomis ir vitaminais. Daugiua įvairių kokybiškų baltymų galite rasti Baltymai Sportui kategorijoje.

AMINO RŪGŠTYS MOTERIMS 4 variantai

Sportuojančių Moterų tarpe labai popūliarus papildas. Rinkitės skanų iš kurio galite pasidaryti gėrimą ir gerti visos treniruotės metu. Taip, Jūsų treniruotė bus žymiai efektyvesnė, o rezultatų pasieksite žymiai greičiau. Taip pat užkirsite kelią raumenų praradimui. Visas amino rūgštis galite rasti BCAA, Amino Rūgštys Kategorijoje.

VITAMINAI, MINERALAI, PAPILDAI MOTERIMS po 1 variantą

Jus sudomins žemiau išvardinti papildai, kurie dažnai yra rekomenduojami moterims arba nuo seno labai mėgstami moterų.

Visus, rekomenduojamus papildus Moterims galite rasti – Papildai Moterims kategorijoje

Krepšelis
  • Jūsų krepšelis tuščias